חיפוש
חדשות
חברת חיים פסקוביץ ובניו מאחלת לכל לקוחותיה חג עצמאות שמח!
הדפס
חדש באתר פסקוביץ מתכונים לבשר ודגים ומאמרי תזונה www.paskovich.co.il פסקוביץ יש טעם לאיכות
הדפס
חדש על המדף!! סטייק טונה בהירה סטייק אלתית וסטייק טונה מובחר בוואקום בקרוב המתכונים לנבחרים!!!
הדפס
הדגים: אמנון, בקלה, הליבוט, לברק, לוקוס, מוסר ונסיכת הנילוס מכילים פחות מ- 5% שומן.
הדפס
כמות הכולסטרול בבשר בקר נמוכה מזו אשר בעוף.
הדפס
ארגון הבריאות העולמי ממליץ לאכול דגים לפחות פעמיים בשבוע. במיוחד דגים החיים במים עמוקים כמו סלמון, הליבוט, לברק, הייק, מקרל וטונה.
הדפס
מנה אחת של בשר מספקת לילדים את כל הכמות היומית המומלצת של ויטמין B12 ואבץ.
הדפס
הקפאה של דגים מאפשרת צריכה נוחה וזמינה שלהם, ואין היא משפיעה על הערכים התזונתיים שלהם.
הדפס
הברזל שבבשר בקר הוא הזמין ביותר לגוף האדם.
הדפס
בשר מהווה המקור התזונתי הטוב ביותר לברזל ואבץ.
הדפס
חומצות שומן אומגה 3 יעילות להתפתחות העובר במהלך ההריון, למניעת מחלות לב ובהורדת שומני הדם.
הדפס
מנה של צלי כתף בקר, 200 גרם - מספקת לאישה את כל הכמות היומית המומלצת של אבץ.
הדפס
בדג סלמון פי עשרה, ובבשר בקר פי 8 יותר ויטמין B12 מאשר בעוף.
הדפס
כמחצית מהשומן שיש בבשר בקר הינה מהסוג הבריא ביותר. כך גם בשמן זית ובאבוקדו.
הדפס
במנה של 100 גרם דג יש רק כ- 80 מ"ג כולסטרול – 1/4 מהכמות היומית המקסימלית המומלצת.
הדפס
אכילת נתחי בשר דלי שומן אינה משפיעה על רמות הכולסטרול בדם, הן בבריאים והן באנשים שהכולסטרול שלהם גבוה מהנורמלי.
הדפס
נסיכת הנילוס, מוסר ולוקוס מכילים כ- 100 קלוריות בלבד ל- 100 גרם!!!
הדפס
כתף מרכזי (4), צלי כתף (5), פילה מדומה (6) וחזה (3). הינם נתחים המכילים פחות מ 5% שומן.
הדפס
כתף מרכזי-4, צלי כתף-5, פילה מדומה-6 וחזה-3. הינם נתחים המכילים פחות מ 5% שומן.
הדפס
חומצות שומן מסוג אומגה 3 שומרות על איכותן בהקפאה ובבישול.
הדפס
חומצות שומן אומגה 3 ממקור צמחי אינן זהות לאלו שממקור ימי -דגים, ואינן יעילות באותה מידה למניעת מחלות לב ולהתפתחות העובר בהריון.
הדפס
בחזה עגל טרי אותה כמות קלוריות כמו בחזה עוף.
הדפס
תכולת הכולסטרול בפילה מדומה נמוכה מזו אשר בחזה עוף.
הדפס
מנת בקר מכילה פי שלושה ברזל מאשר במנת עוף.
הדפס
כתף, פילה מדומה, צלי כתף וחזה הם נתחים דלי שומן.
הדפס
כמות הכולסטרול שיש בבשר בקר, קטנה מזו אשר בביצה, בעוף ובדגים.
הדפס
סלמון, הליבוט ובקלה הם דגים המכילים שומנים מסוג אומגה 3.
הדפס
במנה של 100 גרם בשר בקר יש רק כ- 60 מ"ג כולסטרול – 20% מהכמות היומית המקסימלית המומלצת.
הדפס
  מפת האתר | צור קשר | עמוד הבית | תנאי שימוש  
הקידמה 52 אזור תעשיה צפוני ת.ד. 12665 אשדוד 08-8627000