חיפוש
מיני אייטמים
מהיר וקל להכנה
גיוון-מילת מפתח
המלצת צריכת דגים
בשר לא משמין
בשר-כמה באמת שומן
בשר-שומן וכולסטרול
בשר-חיוני לילדים
ברזל לילדים
חשיבות אבץ לילדים
שילוב בשר בתפריט
סוגי דגים
אומגה 3
אומגה 3 בתזונת ההנקה
אומגה 3 למניעת דיכאון
צריכת דגים -פחות כאבים
דגים ואלצהיימר
דגים-פחות סרטן
דגים לא רק אומגה 3
מיני אייטמים  >>  דגים ואלצהיימר

דגים ואלצהיימר

דגים ואלצהיימר – תזכירו לי איזה דג חשוב לאכול?

חוקרים בשיקגו מצאו כי לקשישים שאכלו דגים לפחות פעם בשבוע, היה שיעור נמוך יותר של מחלת אלצהיימר, מאשר לאלו שלא אכלו דגים באופן קבוע. המחקר כלל 815 אנשים בני 94-65 ללא אלצהיימר בתחילת המחקר. נמצא כי לאנשים שאכלו דגים לפחות פעם בשבוע, היה סיכון נמוך ב-60 אחוזים לחלות באלצהיימר, בהשוואה לאנשים שמיעטו בצריכת דגים. 20 אחוזים מהמרבים ביותר בצריכת אומגה 3 מדגים הראו סיכון נמוך ב-70 אחוזים ללקות במחלות אלו.

ההמלצה הנובעת מתוצאות מרבית המחקרים אשר התפרסמו עד היום היא לצרוך דגים בתדירות של פעמיים בשבוע.

כל הדגים בריאים וטובים. חשוב לגוון, ולשלב גם דגי ים כמו סלמון, הייק, מקרל וטונה.

  מפת האתר | צור קשר | עמוד הבית | תנאי שימוש  
הקידמה 52 אזור תעשיה צפוני ת.ד. 12665 אשדוד 08-8627000