חיפוש
מיני אייטמים
מהיר וקל להכנה
גיוון-מילת מפתח
המלצת צריכת דגים
בשר לא משמין
בשר-כמה באמת שומן
בשר-שומן וכולסטרול
בשר-חיוני לילדים
ברזל לילדים
חשיבות אבץ לילדים
שילוב בשר בתפריט
סוגי דגים
אומגה 3
אומגה 3 בתזונת ההנקה
אומגה 3 למניעת דיכאון
צריכת דגים -פחות כאבים
דגים ואלצהיימר
דגים-פחות סרטן
דגים לא רק אומגה 3
מיני אייטמים  >>  שילוב בשר בתפריט

שילוב בשר בתפריט

שילוב בשר בקר בתפריט השבועי

בשר בקר רצוי לאכול 1-2 פעמים בשבוע.

את הבקר נהוג לאכול בדרך כלל בארוחות סוף השבוע, בשל התפיסה שלו כמזון חגיגי.

מה יותר פשוט מצלי כתף פרוס דק? הסרת השומן הגלוי לאחר הצליה משדרגת עוד יותר את הבריאות, בלי לפגוע באיכות הטעם. מנה של 200 גרם כתף, ללא שומן נראה לעין, מכילה 250 קלוריות, 10 גרם שומן ו – 110 מיליגרם כולסטרול בלבד.

תבשילי קדירה מתאימים לסוף השבוע, גם לשומרי השבת, שכן אפשר להניח להם להתבשל בחום נמוך גם במהלך כל השבת.

בשביל לאכול סטייק איכותי לא צריך לחכות לסוף השבוע או לצאת לאכול בחוץ. מחבת כבדה, מעט שמן, מלח גס ומעט פלפל שחור – עושים את העבודה.

סטייק אנטריקוט תמיד מצליח...השומן המשויש בתוך רקמת הבשר שומר על הסטייק מפני התייבשות. מנה של 200 גרם אנטריקוט מכילה כ- 450 קלוריות ורק 100 מ"ג כולסטרול, שהם רק 1/3 מהכמות היומית המקסימלית המומלצת.

ארוחה לא בריאה? לא בהכרח. פעם בשבוע סטייק בקר, גם אם אינו דל שומן, יכולה להיות חלק מתפריט מגוון. פחות מומלץ למי שהכולסטרול שלו גבוה, כל השאר – יכולים ליהנות בלב שקט.

  מפת האתר | צור קשר | עמוד הבית | תנאי שימוש  
הקידמה 52 אזור תעשיה צפוני ת.ד. 12665 אשדוד 08-8627000