חיפוש
מיני אייטמים
מהיר וקל להכנה
גיוון-מילת מפתח
המלצת צריכת דגים
בשר לא משמין
בשר-כמה באמת שומן
בשר-שומן וכולסטרול
בשר-חיוני לילדים
ברזל לילדים
חשיבות אבץ לילדים
שילוב בשר בתפריט
סוגי דגים
אומגה 3
אומגה 3 בתזונת ההנקה
אומגה 3 למניעת דיכאון
צריכת דגים -פחות כאבים
דגים ואלצהיימר
דגים-פחות סרטן
דגים לא רק אומגה 3
מיני אייטמים  >>  בשר-שומן וכולסטרול

בשר-שומן וכולסטרול

בשר בקר ועוף – שומן וכולסטרול

ישנם מספר נתחים של בשר בקר, המכילים פחות שומן לעומת בשר עוף, אך רבים אוחזים עדיין בתפיסה המוטעית שכל נתחי בשר הבקר עשירים בשומן.

כך לדוגמה, מנה של 200 גרם נתח של חזה, שהוסר ממנו השומן הנראה לעין, מכילה 6.5 גרם שומן. לשם ההשוואה - מנת ירך עוף ללא עור, שמשקלה 200 גרם, מכילה 16.4 גרם שומן.

מנה של 200 גרם נתח מבושל של חזה , לאחר הסרת השומן הנראה לעין, מכילה 120 מיליגרם כולסטרול. לשם השוואה, מנת ירך עוף ללא העור , שמשקלה 200 גרם, מכילה 160 מיליגרם כולסטרול, ומנת חזה עוף, שמשקלה 200 גרם, מכילה 125 מיליגרם כולסטרול.

מנתונים אלה, ניתן לראות שאפשר לשלב בשר בקר רזה, לפחות כמו בשר עוף, בדיאטה דלת-כולסטרול

  מפת האתר | צור קשר | עמוד הבית | תנאי שימוש  
הקידמה 52 אזור תעשיה צפוני ת.ד. 12665 אשדוד 08-8627000