חיפוש
מיני אייטמים
מהיר וקל להכנה
גיוון-מילת מפתח
המלצת צריכת דגים
בשר לא משמין
בשר-כמה באמת שומן
בשר-שומן וכולסטרול
בשר-חיוני לילדים
ברזל לילדים
חשיבות אבץ לילדים
שילוב בשר בתפריט
סוגי דגים
אומגה 3
אומגה 3 בתזונת ההנקה
אומגה 3 למניעת דיכאון
צריכת דגים -פחות כאבים
דגים ואלצהיימר
דגים-פחות סרטן
דגים לא רק אומגה 3
מיני אייטמים  >>  גיוון-מילת מפתח

גיוון-מילת מפתח

גיוון-מילת מפתח בתזונה בריאה
אחד מהכללים הבסיסיים בתזונה נכונה הוא הצורך בגיוון המזון. אכילה של מגוון מזונות מתוך כל אחת מקבוצות המזון, מאפשרת להשיג את כל רכיבי התזונה הנדרשים לצמיחה תקינה בשנות הילדות וההתבגרות ולשמירה על הבריאות לכל אורך החיים. לכן מומלץ לגוון גם בסוגי הבשר והדגים מאחר ולכל אחד מהם תרומה ייחודית לגוף. כך לדוגמה, בשר בקר מספק כמויות גבוהות יותר- בצורה משמעותית - של ברזל, אבץ וויטמין B12, לעומת בשר עוף. דגים, לעומת זאת, אינם עשירים בברזל דווקא אך מכילים כמויות גבוהות חומצות שומן מסוג אומגה 3, שנמצאה להן השפעה של הגנה על בריאות הלב. (במיוחד דגים ממים עמוקים כמו טונה, מקרל,הייק וסלמון ).

  מפת האתר | צור קשר | עמוד הבית | תנאי שימוש  
הקידמה 52 אזור תעשיה צפוני ת.ד. 12665 אשדוד 08-8627000