חיפוש
תזונה
מאמרי תזונה
מיני אייטמים
טריוויה נכון / לא נכון
טריוויה אמריקאי
?הידעת
טיפים תזונתיים

תזונה

טיפים תזונתיים לבשר ודגים

לפעמים נדמה לנו שהכי בריא, נכון, פשוט וקל זה להוציא שניצל מוכן מהמקפיא, לחמם אותו לילד ולעשות V על ארוחת צהרים עם קצת פתיתים, ספגטי או אורז ליד.

אבל, זה רק נדמה. זה לאו דווקא הכי בריא וגם לא בהכרח הכי פשוט.

נדמה לנו גם ששילוב של דגים או בקר בתפריט הוא מורכב ודורש משאבים של ידע וזמן.

הבשורה היא: פשוט וקל וחשוב וחיוני ובריא לשלב בתזונה שלנו וגם של ילדינו דגים ובשר בקר.

פעמיים בשבוע מומלץ לאכול דגים, כך על פי ארגון הבריאות העולמי

הדרך הקלה והמהירה ביותר לשלב דגים בתפריט היא פילה דג מוקפא.

פילה דג מוקפא - אם זה סלמון, נסיכת הנילוס או אמנון. דג נקי, ללא עצמות, מוכן להכנה – קל, מהיר ובריא.

הכי מהיר להכנה. דל שומן, מזין, בריא, והכי חשוב – טעים.

מכיון שהדגים הם קלים, וגם מהירים להכנה, הרי שניתן להכין אותם במגוון שיטות, שלכולן יתרון בולט – משך זמן בישול קצר, המאפשרות גם נוחות אבל גם, ולא פחות חשוב, שמירה על האיכות התזונתית!!
 למתכוני דגים          למתכוני בשר   



שילוב בשר בקר בתפריט השבועי

בשר בקר רצוי לאכול 1-2 פעמים בשבוע.

את הבקר נהוג לאכול בדרך כלל בארוחות סוף השבוע, בשל התפיסה שלו כמזון חגיגי.

מה יותר פשוט מצלי כתף פרוס דק? מנה אחת מספקת מעט קלוריות, שכן זהו נתח דל בשומן. הסרת השומן הגלוי לאחר הצליה משדרגת עוד יותר את הבריאות, בלי לפגוע באיכות הטעם.

תבשילי קדירה מתאימים לסוף השבוע, גם לשומרי השבת, שכן אפשר להניח להם להתבשל בחום נמוך גם במהלך כל השבת.

בשביל לאכול סטייק איכותי לא צריך לחכות לסוף השבוע או לצאת לאכול בחוץ. מחבת כבדה, מעט שמן, מלח גס ומעט פלפל שחור – עושים את העבודה.

סטייק אנטריקוט תמיד מצליח...השומן המשויש בתוך רקמת הבשר שומר על הסטייק מפני התייבשות.

ארוחה לא בריאה? לא בהכרח. פעם בשבוע סטייק בקר, גם אינו דל שומן, יכולה להיות חלק מתפריט מגוון. פחות מומלץ למי שהכולסטרול שלו גבוה, כל השאר – יכולים ליהנות בלב שקט

   

מהיר וקל להכנה – דגים ובשר

בשר קר ונתחי דג נא או מוקפץ בסלט – אפשרות נהדרת לארוחת בריאות, שהיא ארוחה מלאה, דלת קלוריות, המספקת את כל אבות המזון.

פרוסות רוסטביף או רצועות סלמון שנשארו במקרר משבת או הוכנו ברגע הנכון, זמינות ומוכנות לערבוב מהיר בסלט, והרי מתקבלת ארוחה מהירה, מזינה, מרעננת, מזינה ומשביעה.

סנדביץ' זו לא מילה גסה. – הזדמנות לארוחת בריאות קלה ומזינה.

לתוך 2 פרוסות לחם מחיטה מלאה נכניס פרוסות רוסטביף שנשארו מאורחת השבת, יחד עם ממרח וירקות הלחם הנכון עם המילוי הנכון והרי שזו ארוחה מופלאה. קל ומהיר להכנה, טעים ומשביע.

        

ארוחה הכוללת נתח בשר רזה או דג דל שומן, יחד עם ירקות ופחמימות ושתיה ללא קלוריות מתאימה גם להרזיה, ולשמירה על משקל.




  מפת האתר | צור קשר | עמוד הבית | תנאי שימוש  
הקידמה 52 אזור תעשיה צפוני ת.ד. 12665 אשדוד 08-8627000