חיפוש
 
חדשות 
חברת חיים פסקוביץ ובניו מאחלת לכל לקוחותיה חג עצמאות שמח!        חדש באתר פסקוביץ מתכונים לבשר ודגים ומאמרי תזונה www.paskovich.co.il פסקוביץ יש טעם לאיכות        הדגים: אמנון, בקלה, הליבוט, לברק, לוקוס, מוסר ונסיכת הנילוס מכילים פחות מ- 5% שומן.        כמות הכולסטרול בבשר בקר נמוכה מזו אשר בעוף.        ארגון הבריאות העולמי ממליץ לאכול דגים לפחות פעמיים בשבוע. במיוחד דגים החיים במים עמוקים כמו סלמון, הליבוט, לברק, הייק, מקרל וטונה.        מנה אחת של בשר מספקת לילדים את כל הכמות היומית המומלצת של ויטמין B12 ואבץ.        הקפאה של דגים מאפשרת צריכה נוחה וזמינה שלהם, ואין היא משפיעה על הערכים התזונתיים שלהם.        הברזל שבבשר בקר הוא הזמין ביותר לגוף האדם.        בשר מהווה המקור התזונתי הטוב ביותר לברזל ואבץ.        חומצות שומן אומגה 3 יעילות להתפתחות העובר במהלך ההריון, למניעת מחלות לב ובהורדת שומני הדם.        מנה של צלי כתף בקר, 200 גרם - מספקת לאישה את כל הכמות היומית המומלצת של אבץ.        בדג סלמון פי עשרה, ובבשר בקר פי 8 יותר ויטמין B12 מאשר בעוף.        כמחצית מהשומן שיש בבשר בקר הינה מהסוג הבריא ביותר. כך גם בשמן זית ובאבוקדו.        במנה של 100 גרם דג יש רק כ- 80 מ"ג כולסטרול – 1/4 מהכמות היומית המקסימלית המומלצת.        אכילת נתחי בשר דלי שומן אינה משפיעה על רמות הכולסטרול בדם, הן בבריאים והן באנשים שהכולסטרול שלהם גבוה מהנורמלי.        נסיכת הנילוס, מוסר ולוקוס מכילים כ- 100 קלוריות בלבד ל- 100 גרם!!!        כתף מרכזי (4), צלי כתף (5), פילה מדומה (6) וחזה (3). הינם נתחים המכילים פחות מ 5% שומן.        כתף מרכזי-4, צלי כתף-5, פילה מדומה-6 וחזה-3. הינם נתחים המכילים פחות מ 5% שומן.        חומצות שומן מסוג אומגה 3 שומרות על איכותן בהקפאה ובבישול.        חומצות שומן אומגה 3 ממקור צמחי אינן זהות לאלו שממקור ימי -דגים, ואינן יעילות באותה מידה למניעת מחלות לב ולהתפתחות העובר בהריון.        בחזה עגל טרי אותה כמות קלוריות כמו בחזה עוף.        תכולת הכולסטרול בפילה מדומה נמוכה מזו אשר בחזה עוף.        מנת בקר מכילה פי שלושה ברזל מאשר במנת עוף.        כתף, פילה מדומה, צלי כתף וחזה הם נתחים דלי שומן.        כמות הכולסטרול שיש בבשר בקר, קטנה מזו אשר בביצה, בעוף ובדגים.        סלמון, הליבוט ובקלה הם דגים המכילים שומנים מסוג אומגה 3.        במנה של 100 גרם בשר בקר יש רק כ- 60 מ"ג כולסטרול – 20% מהכמות היומית המקסימלית המומלצת.       
 
רוצים לדעת כיצד תוכלו לשפר את התזונה המשפחתית?
אנא מלאו את שמכם המלא ואת כתובת הדוא''ל
כדי לקבל את הניוזלטר שלנו
 
  מפת האתר | צור קשר | עמוד הבית | תנאי שימוש  
הקידמה 52 אזור תעשיה צפוני ת.ד. 12665 אשדוד 08-8627000